Facebook inszomnia

2010.05.29. 10:15

kiírás:
jajjjj de ideges vagyok :S nem tudok aludni..
.
kommentek:
* mi baj drágám?
*  izgulok a doli miatt...
*  voltál tegnap? milyen volt hogy sikerült?
*  igen, nem volt nehéz de mégis elcsesztem pár dolgot ezért izgulok...
*  szorítok nagyon hogy sikerüljön :)

 

Hát, ugye tanulni kellett volna, eleget, s akkor most nem lennél ideges. Az ismerős szorítása pedig, szerintem, kevés a ketteshez. De kívánom, hogy meglegyen. Az eredményről mindeképp tájékoztass bennünket!

A bejegyzés trackback címe:

https://facefika.blog.hu/api/trackback/id/tr452039804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hát igen... meg ahelyett hogy iskolában órákon facebookoznak figyelni kéne és utána nem lenne a nyavajgás, hogy : Jaj ezt nem értem! Ez nekem magas! Ilyet nem is tanultunk! (nincs leírva a füzetébe mert face-ezett)
süti beállítások módosítása